joi, 21 aprilie 2011

A venit iepurasul...


 Cum am făcut iepuraşul:
-totul este făcut din pastă de zahăr
Am făcut o bilă din pastă şi apoi i-am dat o formă alungită, ca un ou. I-am făcut picioarele apăsând usor cu cuţitul, după care am crestat porţiunea plată cu partea neascuţită a lamei cuţitului
   I-am făcut tălpile şi le-am lipit cu puţină apă, lăsând iepurele pe spate( ca să nu se turtească l-am pus pe un ,,pat "din făină acoperită cu folie)şi am înfipt o scobitoare care va ţine capul iepuraşului.  După ce s-a uscat puţin l-am aşezat în picioare


Capul( să nu vă deruteze că am făcut doi iepuri deodată)
Urechile se lipesc cu apă( dacă vrei să se lipească f. repede le lipeşti cu sirop concentrat: poţi face o cantitate foarte mică dintr-o linguriţă de zahăr si puţină apă- cât să acopere zahărul- pus la foc câteva secunde, ca să obţii un sirop gros şi îl aplici cu pensula)


Se face locul pentru ochi( se poate apăsa şi cu capătul unei pensule), după care se lipesc două bobiţe mici negre şi nasul roz


I-am făcut o guriţă cu vârful unui cuţit şi i-am pus o limbă roşie


Ca să fie mai colorat, i-am făcut un şorţuleţ pe care l-am lipit cu apă
Şi iată familia:
A doua zi i-am înfipt un băţ de frigăruie între tălpi, ca să se poată fixa pe tort.

6 comentarii:

Persoane interesate