duminică, 3 iulie 2011

Tort castel

Un tort mai colorat cu Prinţesa din Pădurea Adormită (  prinţesa s-a trezit înainte de venirea prinţului şi îl aşteaptă nerăbdătoare să vină : aceasta e varianta ,,modernă" a poveştii, atunci când nu ai timp sau nu ştii să faci prinţul).
 Am făcut două blaturi: unul pătrat din 8 ouă şi unul rotund( cu diametrul de 15cm) din 3 ouă.Crema de iaurt cu fructe: vişine, piersici şi fructe de pădure.
Turnurile le-am făcut din pastă de zahăr şi cornete cu ciocolată pe care am lipit cu apă ,,ţigle" din fondant roşu. Acestea şi prinţesa le-am făcut cu câteva zile mai repede ca să se usuce bine.

8 comentarii:

  1. Foarte frumos tortul,felicitari pentru realizare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte reusit tortul ,felicitari !
    Cred ca fetita care la primit a fost foarte incantata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte ,foarte frumos tortul.Pacat ca nu ai poze de mai aproape.Este ca iesit din poveste.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc tuturor! Nu am poze de mai aproape pentru ca am un aparat Canon de care nu mai sunt deloc multumita: pozele imi ies cam sterse, mai ales cele facute de la distanta mica sau cu zoom

    RăspundețiȘtergere
  5. un tort foarte dragalas

    RăspundețiȘtergere
  6. O fila desprinsa dintr-o poveste! Frumos tort! Frumoase si culorile pe care le-ai folosit.
    Felicitari!

    Carmen Iordache

    RăspundețiȘtergere
  7. de ziua mea multumesc mama

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate