joi, 30 decembrie 2010

Tort Garfield

 Am copt două blaturi dretunghiulare şi am decupat pisica cu ajutorul unui şablon făcut din carton.


 Am facut ochii din bomboane marsh mallow, pe care le-am topit la microunde, după care le-am frământat cu zahăr praf, până cănd le-am putut modela după plac.


 Am pus ochii pe un carton portocaliu si am desenat botul pe un carton galben ca să-mi dau seama cum va arăta în final, după care am decupat forma din pasta de zahăr.


 Aici deja am îmbrăcat tortul cu crema de unt portocalie( am folosit colorant roşu şi galben până am obţinut culoarea dorită).Conturul l-am făcut din crema de ciocolată cu care am umplut şi tortul.Din ciocolată topită am decupat modelul de pe margine şi cu şpriţul i-am făcut ,,blăniţa,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate