joi, 22 martie 2012

Tort cu Balloo

Nepotelul nostru, Andrei, a implinit 2 anisori. Fiind incantat de ursul Balloo din desenele animate,, Cartea junglei",tema nu putea fi alta decat jungla.  A iesit un tort mai colorat, dar important era ursul, care trebuia sa semene cu cel din desene.
Pentru ca nu am mai facut palmier, m-am gandit sa va arat si voua cum am procedat, poate ajuta pe cineva:

Frunzele sunt pe cate o sarma, infasurata, dupa uscare, pe un bat, imbracat ulterior cu pasta alba de zahar data apoi cu ciocolata topita( cu pensula)

4 comentarii:

  1. Pare banal sa faci un palmier,cel putin asa am crezut eu,dar m-am impiedicat de asta.Nu mi-a fost greu sa fac dinozauri,papagali si ce am mai facut pe acolo cata bataie de cap mi-au dat palmierii!Cat priveste tortul tau e ffrumos,sa-ti traiasca nepotelul,sa fie sanatos!Viorica Petrovici

    RăspundețiȘtergere
  2. ai mai facut un copil fericit :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos!La multi ani nepotelului!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani ,Andrei!!! Un tort pe masura sarbatoritului:)!!!

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate